نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اینم گفتم بگم که یه وقت یه عده از چلما به سرعت در خفه کردنم تعجیل نکنن، که درسته من آبم با آکادمی تو یه جوب نمیره، اما آبم با فلسفه که تو یه جوب میره، به هر حال به ویژه با امثال نیچه و کافکا و صادق هدایت که اونا به هر حال نفرینشون که از قبل دامنگیر همه بوده ... حالا اگه منو خفه کنید اونا به سرعت خیلی بیشتری نفرینشون دامنگیر همتون میشه. شما که به هر حال چلمایید و ما از دستتون در امان نیستیم! حالا چه درست چلما باشید چه غلط چلما باشید. اصلا مشکل اصلی من همونه که خب چلما چلماس دیگه، همش هم به ضرر منه، خب چه فرقی میکنه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.