نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

داشتم حساب میکردم

داشتم حساب میکردم دیدم که من و کافکا دقیقا یه وجه اشتراکی داریم. اونم جیییی؟ اونم اون که من دقیقا صد سال بعد از کافکا به دنیا اومدم. یعنی اگه الان من فکر میکنم همه نشتیاتو میخونن نمیفهمن و قراره به زودی جوونمرگ شم، کافکا هم جی؟ کافکا هم همونی بوده که صد سال پیش اون کتابارو مینوشته و بعدش هم جوونمرگ شده. خلاصه گفته باشم. من و کافکا با هم حتما یه وجه اشتراکی داریم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.