نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فینال لیگ قهرمانان اروپا!

این بازی دیشب برگزار شد و در میان بهت همگان اتلتیکو موفق شد در دقیقه هشتاد بازی را به تساوی بکشد اما در ضربات پنالتی شکست خورد! شاید هنوز قهرمانی برای اتلتیکو زود بود و رئال مادرید تیم مورد علاقه خودم رکورد شکست ناپذیری اش در فینال لیگ قهرمانان و هم شخصیت قهرمانی اش را به رخ حریف کشید، اگرچه اتلتیکو تا کنون قهرمان نشده است، اما دو بار تابحال در فینال این مسابقات حضور یافته و هر دو فینال را به رئال واگذار کرده است، امیدواریم یک بار دیگر هم اتلتیکو به فینال برسد، فینالی که در آن قهرمان شود و قهرمانی که خوب به دلش بچسبد، به هر حال، یاشاسین رئال مادرید، یاشاسین اتلتیکو مادرید، یاشاسین مادرید، یاشاسین اسپانیا و حتی یاشاسین بارسلونا که سطح لالیگا انصافا یک درجه از همه لیگا بالاتره!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.