نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بعضی دموکراتهای گاو آمریکایی

من جا داره همینجا یه چیزی رو هم به همه از طرف خودم خاربشان کنم، البته بگذریم که وقتی مسئله در مورد اینجور چیزا هست آدم بعضا یکمی دست و دلش میلرزه که بخواد چیزیو خاربشان کنه اما بگذریم. داستان زندگی یه سری از اون دموکراتهای گوساله آمریکایی هم که خیال کردن از هرچی نویسنده و فیلسوف و شاعر و عارف و غیره و غیره و غیره و غیره خیلی عقلشون بیشتره چون یکی دیگه تو مملکتشون روبات با سفینه فرستاده فضا حالا بگذریم که همونی هم که سفینه فرستاده فضا ممکنه خودشو از همون دموکراتهای گوساله بدونه! اما داستانه یک سری از اون دموکراتهای گوساله ای که فک میکنن فلان جای آسمون یه شب باز شد و یه دفعه همشونو به قدری اشرف مخلوقات زایید که از گوساله هم ضایع تر فکر کردن و رفتار کردن، داستان اون دموکراتهای گوساله چیزیه که اگر من بتونم به خودم اجازه بدم که ببخشم حتما به خاطر هنر امثال کلینت ایستوود و داستین هافمن و ناتالی پورتمن میبخشم. وگرنه که خود اون گوساله ها پشیزی هم ارزش ندارن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.