نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تیریج قبای بعضیا!

میخوام یه حرف حسابی بزنم که مطمئنا به تیریج قبای بعضیا و به ویژه روسا بر میخوره! تیریج قبا از اون چیزایی نیست بالاخص که اگه کسی به تیریج قباش بر خورد باید اونوقت یه عکس العمل شدیدی نشون بده. ولی متاسفانه یه سیاستمدار بی لیاقتی مثل بشار اسد از اون سیاستمداران بی کیفیت و سطحی و بیشعوریه که اصولا بر مبنای تیریج قبا حکومت میکنه نه چیز دیگه! حالا در وضعیتی که مهمترین چیز دنیا شده تیریج قبا و چیز دیگه ای مهم نیست و هیچ ارزش خاصی وجود نداره، و همه چیز کاملا سطحی و ظاهرسازانه اقلا در "سطح مجامع معتبر بین المللی" داره دنبال میشه. یعنی چی؟ یعنی مجامع معتبر بین المللی از بالا بیگیر و برو تا پایین ببین همشون دارن یک سری افکار و اعمال سطحی و ظاهرسازانه ای رو در پیش میگیرن حتی در رده قدرتهای برتر دنیاااااا! در چنین وضعیتی یه داعشی سر و کله اش پیدا شده و دست به کار تروریستی زده علیه بشار اسد. من از همه یه سوالی دارم؟ من باید به علت اینکه داعش بعضا بر حق و به علت بیشعوری بشار اسد خوب دعوا کرده و تونسته حتی با همون کار احمقانه دستاوردهای بشری بدست بیاره از داعش خوشم بیاد؟ من نمیدونم که منم از همون آدمهاییم که داعش اگه گیر میاورد سرشونو میبرید؟ چراااا! من میدونم که داعش اگه منم گیر میاورد سر منم میبرید. ولی میخوام یه حرفی بزنم که خیلی دردتون بیاد! در وضعیت پوچ و بی ارزشی که سطح کیفی جامعه به حداقل خودش نزول کرده به علت عقاید و اعمال قرون وسطایی اکثریت قریب به اتفاق مجامع بین المللی، در چنین شرایطی، مرگ تدریجی خیلی هم فرقی با مرگ یک دفعه ای نمیکنه! یعنی باید بره از خودش خجالت بکشه اون بشار اسدی که به قدری اوضاع از دستش خارج بوده که از بمب شیمیایی استفاده کرده. آیا بمب شیمیایی چیز خوبی بود؟ آیا نتایج درخشانی به بار آورد؟ آیا اگر من از عبارت "دستاورد بشری" صحبت کنم حرف بیجایی زده ام؟ آیا اشتباه نیست که نمیتوان در سطح جوامع بتوان دستاوردهای بشری را خوب متوجه شد؟ آیا در چنین وضعیتی که در تمامی دنیا کسی متوجه نیست "دستاورد بشری" به چه چیز میگویند، طبیعی نیست که در جوامع میلیونی دنیا فساد و اعمال و عقاید قرون وسطایی به حداکثر خود رسیده است و شاهد چنین فجایعی در دنیا هستیم؟ به نظر من که یک دو دوتا چهارتای آماری ساده سرم میشود اصلا داعش جای تعجب هم نیست. آنچه جای تعجب است اعمال قرون وسطایی برخی حکومتها و بالاخص آنچه جای گفتن است من باب شرایطی که بیشتر به خود من مربوط میشود، آنچه جای بسی تعجب است آن است که حکومت روسیه مثل کبک سرش را زیر برف فرو کرده است و بیدار شو هم نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.