نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یو اف سی صد و نود و نه!

یو اف سی صد و نود ونه هم تموم شده، و با کمال تعجب و تاسف بیزپینگ راکهولدو شکست داده، من همینجا و در آستانه یو اف سی دویست از همه خداحافظی میکنم و پیروزی بیزپینگو به همه و به ویژه به خاتمی و احمدینجاد تبریک عرض میکنم و اصلا هم دیگه حوصله ندارم چیز دیگه ای بنویسم، چون یه دهن گشاد بی خاصیتی مثل بیزپینگ اگه قرار باشه تایتل ببره و یه عقده ای بی خاصیتی مثل الیزابت شاسکول اگه هنوز تو دنیا بخواد به جایی برسه، مو همو بیتر که دهنمو ببندم و همیو به میر غضب واگذار کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.