نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حرف آخرتر

البته من میدونم که دیگه نباید ضر میزدم، اما بذارید این آخرین ضرمم واسه همه بزنم که چی؟ که متنفرم از کلیه جماعتی که تنها هنرشون دنده عوض کردن پشت ترافیک خیابوناس، اما درست نمیدونن تو زندگی اگه ماشینو بذاری رو دنده دو تا ته گاز بدی فقط به خودت لطمه میزنی، متنفرم از کسایی که حالیشون نیست تو زندگی هم باید تونست به موقع دنده عوض کرد، متنفرم از مملکتی که توش تنها هنر یه جماعت !میلیونی! اونه که به قدری تو خیابونا ترافیک راه بندازن که دیگه همه یادشون بره به موقع باید تونست  و باید دونست که باید دنده عوض کرد! متنفرم از همه اونایی که تنها هنرشون تو زندگی سادیسمه، و فکر میکنم در کل اگه کسی همه این چیزا رو دونست دیگه نیازی نداره دم درگاه قانون گدایی وکیل و قاضی مال مردم خورو بکنه! ذت زیاد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.