نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در مورد برخی مسائل بیربط

من البته جا داره به خصوص به عنوان یک نشتیاتی تمام عیار یک تذکر تمام وکمال هم به تمامی مراکزی که خواسته ویا به ناخواسته به نشتیات ربط پیدا کردن ویا اونهایی من قبلا بهشون بد و بیراه گفتم شنیده شده خودشونو با کسایی که من بهشون بد و بیراه نگفتم به قصد اشتباه گرفتن که اینا همش به وضوح به ضرر اون کسانی که من بهشون بد و بیراه نگفتم تموم شده، بدون اینکه خواسته قلبی خود من باشه، پس این مسئله که برخی مسائل به نحوی اشتباه با هم قاطی پاتی شده که دیگه قابل تشخیص نیست صحیح نیست و من به هیچ عنوان راضی نیستم افرادی در آکادمی بخوان به خاطر نشتیات مهم بشن! پس من خودم رو پایبند به نشتیات میدونم و نه به آکادمی، البته ممکنه بعضا بحث گریدینت دیسنت مطرح بشه که همه این مسائل از ساید افکت اون هست که یک سری مسائل با هم قاطی شده که اونوقت اصلا ممکنه یک سری آدمی بیاد دست بذاره رو همین مسئله گریدینت دیسنتو بخواد زیر سوال ببره بعدشم از نشتیات سوء استفاده کنه بعدشم به نشتیات بد و بیراه بگه، که اصلا اون مسئله رو بیخیال! من همون بهتر که خودمو مثل روز اول به نشتیات پایبند بدونم!

نظرات 1 + ارسال نظر
maloosak شنبه 5 تیر 1395 ساعت 23:42 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
985618

ممنون از حسن نظرتون اما مطمئنم شما لینکتون مثل همیشه قلابیه !!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.