نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فیلم ترسناک

میگم داشتم با بچه های باشگاه در این مورد صحبت میکردم که من بعضی وقتها با ارواح صحبت میکنم خواستم یه مطلبیو براتون تعریف کنم و از این به بعد هم بعضی محاوراتم با برخی ارواح معروفو تو وبلاج بنویسم شاید بدینوسیله به بشریت خدمت کرده باشم! داشتم با نیچه صحبت میکردم که این دور کلا ما نتونستیم کل قضیه رو جمع کنیم و احتمالا یه چیز میزایی هست که بعدا دموکتراتا کشف میکنن، نیچه پرسید مگه ما خودمون دموکرات نیستیم؟ دردسرم دوتا شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 23:45 http://maloosak.69.mu

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید.
985618

منظورتون همون تنزل الملائلکتو والروح و ایناس دیگه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.