نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در مورد این پولهایی که، در مورد اون پولهایی که!

در مورد این پولهایی که حکومت جریمه شده و در مورد بقیه پول که خیلی هم بیشتره و حکومت جریمه نشده اصلا جزئیاتی در دسترس نیست! خب اگر در کل در طول یک مدتی یک حق و حقوق دو جانبه ای ضایع شده من توصیه میکنم هم روزنامه کیهان و هم روز نامه شرق هر کدام در یم صفحه در جدولی شرح مختصر اون رو چاپ کنند که هر کدوم بابت چی بوده که جای کله زدن شاید کشتی گیر آمریکایی هم کار بهتری تونست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.