نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

الهم! بی توهیییییین!

الهم زهر سکون دنده یک!

الهم زهر نان دنده دو!

الهم زهر قان دنده سه!

الهم زهر تکرار دنده چهار!

الهم زهر فراموشی دنده پنج!

الهم زهر انکار دنده دنده شیش!

الهم زهر اصرار دنده هفت!

الهم زهر اجبار دنده هشت!

 الهم زهر کل مریضا، و کل کل تصادفا، و چپا، و دقیقا، و عمیقا، و عجیبا، و عجیلا، و عقیلا  دنده نه!

الهم حفظنا من الدنده ده و دنده یازده و دنده دوازده و نده سیزده و و حفظنا من الکل دنده ما فیها و من الکل دنده ما فوقها!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.