نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

شعر خاردار

چه احتیاجی به نوشتن هست؟

بگذارید من تنها،

بگذارید من تنها خواننده کتابی باشم!

که کس دیگری نمیتواند بخواند!

چه احتیاجی به نوشتن نیست؟

وقتی کسی تنها،

تنها نویسنده کتابی است!

که کسی نمیتواند بخواند!

چه احتیاجی به دیدن هست؟

وقتی کسی نمیتواند،

آخرین نویسنده کتابی را ببیند!

و چه احتیاجی به دیدن نیست؟

وقتی کسی نمیتواند،

تنها خواننده کتابی باشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.