نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اخیرا کامپیوترا

اخیرا یه احساسی بهم دست میده که این برنامه رو که اجرا میکنم وقتی مینویسه نوزده ثانیه گذشته درسته که باید بیشتر از دفعه قبلی که دوازده ثانیه بوده میگذشته میگذشته اما خب احساس نمیکنم بیشتر از سه ثانیه گذشته بوده! خب اگر سی پی یو اتمی چیزی اختراع کردید که میتونید نسبت ببندید و این حرفا بگید ما هم بدونیم. من متوجهم که بعضی وقتا داغ میکنه خاموش میکنه، اما فکر میکردم مال فنشه! نگو مال کوانتومه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.