نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

عبدالکریم سروش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!

این یارو عبدالکریم سروش خخخخخخخخخخخخ!!!! به قدری صحبتهاش درباره مولوی بدیهی و بی مورده، که اگه کلیه حرفهاشو عوض کنی و بجای مولوی توش از کلمه چغندر استفاده کنی باز هم با سطح تعلیمات دروس ابتدایی تفاوت خاصی نمیکنه. اون یک مقدار گیجی خاصی هم که به همه بابت استفاده زیاد از کلمه چغندر دست داده احتمالا به عمق مطلب اضافه کرده. من فکر میکنم جا داره به علت ابتدایی بودن سطح چاه و کاه و آه کردن کلیه مسائل توسط یه کله پوکی لنگه ایشون بزنن کل دانشگاه ام آی تی رو تعطیل کنن اصلا! بد میگم؟ حتما فک میکنید بد میگم! چون احتمالا فک میکنید دانشگاه ام آی تی از من بیشتر حالیشه، اما اون موقه که خودتون فهمیدید من بیشتر از ام آی تی حالیم میشه، یه بار دیگه، زنده یا مرده، بدجوری حال همتونو میگیرم! خب!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.