نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کم کنن ادعارو!

صادق هدایت هشتاد سال پیش بوف کور نوشت، چند سالشون بود اونوقت سیاستمداران غربی و بویژه خانواده سلطنتی انگلستان و متفقینی که ادعا میکنن همه از جمله هرکی ادعای ادب و فرهنگ و هنر و فلسفه اش بشه باید باهاش در حد یک انگل جامعه مثل شعبون بی مخ رفتار کرد و یه آدم دیکتاتور ماب حسابش کرد! کم کنن روشونو یکم همچون سیاستمدارانی! هیلاری کلینتون هم بعیده با سیستم لکاته بتونه ریاست جمهوری جالبی دست و پا کنه، البته نظر من که مهم نیست بکل اما زور نزنید فارسی نوشتم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.