نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ناقص الخلقه

شاعر بیجا سروده است

شعر به درد جیب کسی نمیخورد

همه کتابها را نیز باید بیرون ریخت

تا شاید دیگران بخوانند!

اما خودمانیم،

به چه دردی میخورند؟

شرکت بازیافت کاغذ،

حتما،

کتابها را برای روز مبادا حفظ خواهد کرد،

شاعر بیجا سروده است،

نویسنده بیجا مینویسد،

از من بپرسید که حتی باری شعر نوشتم،

از من بپرسید،

تا به همه ثابت شود،

به همه ثابت شود،

کسی برای شعر نوشتن ارزشی قائل نیست،

از خودتان بپرسید که دلیل این عصبیت را نمیدانید،

از من بپرسید که بیهوده عصبانیم!

شاعر بیجا سروده است،

نویسنده بیجا مینویسد!

شعر گفتن به درد جیب کسی نمیخورد!

کافی است فقط نام شعر ها را بدانید!

یا چه فرقی میکند؟

کافی است فقط کلمات را بدانید!

چه فرقی میکند مشتی کلمه با مشتی کلمه؟

شاعر بیجا سروده است!

نویسنده بیجا مینویسد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.