نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیام من به استیفن هاوکینگ (در مذمت زهد)

پیام من به استیفن هاوکینگ اینه که شما که زندگیت تا حالا اونهمه عیجیب بوده بذار یه چیز دیگه هم من بگم. فرض کن اون معادله رو هم کشف کنی و متوجه بشی که طبق اون معادله کار درستی انجام دادی اتفاقا دیروز داشتم فیلمشو نگاه میکردم و امیدوارم که خودشم از فیلمش خوشش اومده باشه چون من که از فیلمش خوشم اومد. ضمنا در مذمت زهد همون کافی که واضحه سرنوشت بشر هرچی باشه کسی با زهد نمیتونه خدمت بزرگی بهش کرده باشه، چرا؟ چون این همه آدم هست، خب کاری که این همه آدم از پسش برنیاد رو یه نفر همون بهتر که با زهد نتونه انجام بده. یه نفر احتمالا با اراده و تصمیمات فوق العاده هست که بتونه به سرنوشت بشر خدمت کنه. البته کدوم سرنوشت بشر؟ مگه بشر چندین سرنوشت نداره؟ حالا یه بار هم بجای فهمیدن گذشته بیا خیال کن ما خودمون هم گذشته ایم و هم آینده بعدش ببینیم چی میشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.