نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در مورد معصوم نبودن مولوی

چرا مولوی معصوم نبوده؟ چون مزخرف هم گفته! حالا برگردیم به همون داستانه که میگن!!! یارو رو در باب اختیار بسته به درخت کتک زده! البته اگه درست باشه داستانه که من بعید میدونم. چون این معلم دینی ادبیاتای ما که یه روده راست تو شیکمشون نیست! خب بگذریم. میگم فرض کنید یه نفر با ده نفر دعوا کنه خب حتما کتک میخوره دیگه! فرض کنید حالا اون ده نفر چماق و پاره آجر هم داشته باشن. پس این خودش یک نوع جبر به حساب میاد. پس درسته که اختیار وجود داره اما جبر هم قطیه و حتما جبر هم وجود داره!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.