نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

میگم داشتم فکر میکردم که چه خوب یه فکری هم کردن که تو یه رشته یعنی وزنه برداری میشه طوری وزنه زد که دیگه ناداوری توش تاثیری نداره که خب اونم اشتباه از آب در اومد. آدم چی میتونه بگه؟ بذارید بگم که به هر حال تف تو هر آدم مرده خوری که از بابت همچون ناداوریهایی نون میخوره،،،، خیلی خب بابا خودمون دیگه فهمیدیم یه عده از کنار این ناداوریا نون میخورن چرااااا؟ جون المجیک خیلی جیززززز مجمیه که جو جیو جوجاجیجو بلجدال میجه ! من که فکر میکنم اصولا جا داره دیگه دلمونو خیلی خوش نکنیم به المپیک و جام جهانیو فلان و بیسار و چیزایی که به همین سادگی میشه زد تو ذوقمون خب بهتره که همین نتایج درخشانی که ورزشکاران ما کسب کرده اند رو بپذیریم اما در عین حال بپذیریم که خب ناداوری علیه شهروند بی پناه و بیطرف چیزی نیست که تنها برای ورزشکاران ما در المپیک رخ میده بلکه ناداوری بعضا چیزیه که به سود برخی از این استاد قلابیای ما که تو خارج از کشور مقاله مینویسن هم رخ میده. و ناداوری علاوه بر اون چیزیه که علیه خیلیا داخل کشور هم رخ میده. خب این وضعیتی نیست که ما بخوایم خیال کنیم به سادگی قابل حل و فصل هست و این دوشمنی سازماندهی شده ای که علیه ملت "نسبتا" غیور ایرانی در جریان هست برای خارج شدن از بحرانش باید به گذشته هم نگاه کرد و دید یه مقدار که خب پشم و پیل دشمن که یه مقداری ریخته! اما چی؟ اما جورج دبلیو هم دلش راضی نیست که ما هم که محور شرارتیم بخوایم خیلی حال کنیم چون اون بهشون حمله کرده. خب جا داره که ما خودمون خجالت بکشیم با همین محاسبات از همونایی که علیه صدام جنگید و جا داره همینجا اعلام برائت کنم از همه و همه نو مرده خورهایی که حالا واسه صدام دل میسوزونن و ایادی استکبار چه اونهایی که موفق شدن و چه اونهایی که واسه اینکه یه گازی چیزی به استکبار بزنن له له زدن و ناکام موندن و چه و چه که البته بگذریم هیچکدومشون اونقدر آدم حسابی نبودن که بخوان معنای واقعی چیزیو تو زندگی بفهمن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.