نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بالاخره بانوان ایرانی در المپیک صاحب مدال شد! واقعا حیف که من قدم کوتاس وگرنه خودم با همین شغل وبلاگ نویسی میجفتم جاستگاری این کیمیا علیزاده البته سنمم بالاس و به طور کلی اصلا مناسبم نیستم. اصلا این چه حرف ضایعیه که آدم بخواد تو وبلاگش بنویسه. اصلا به این توجه کردید؟ اصلا اونکه باید کاملا ادامه تحصیل بده. ولی انصافا یاشاسین با اون مدالی که گرفت چون مدال گرفتن برای یک زن ایرانی اونم تو المپیک اونم برای بار اول اونم تو اون سن واقعا تحسین بر انگیزه. جا داره که در تمامی سنین مدال بگیره. البته آزادکاران هم از امروز رقابت خودشونو آغاز میکنن و جا داره اونها هم به دور از جو المپیک بتونن بازم مدال بگیرن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.