نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره اپلیکیشن کسب و کار سکه!

ببینید!!! این! مزیت اصلی این اپلیکیشن اینه که آدمو در یک وضعیت آچمزی قرار میده. بذارید من الان درست توضیح بدم. یعنی شما اگر این اپلیکیشن رو تهیه نکنید از ابتدا مشخصه که به کسب و کار و به ویژه به نصف مملکت یعنی به بانوان اهمیت نمیدید پس حتما باید این اپلیکیشن رو شما تهیه کنید چون حدیث داریم درباره نکاح و باقی مشاغل. بیخیال! حالا اگر شما این اپلیکیشن رو تهیه کنید! بدیهتا با استفاده از اون شما هیچ شغلی بدست نمیارید و ضایع میشید و اون از اون جهت که شما خیال کرده بودید همه بچه مثبتن ولی اونطوری نیست و مشخصه که شما دینو با یه چیز دیگه عوضی گرفتید واسه خودتون ضایس! پس! اپلیکیشن کسب و کار سکه خواه ناخواه همه رو ییهویی در یک وضعیت آچمزی قرار داد که من خودم خیلی غافلگیر شدم!

نظرات 1 + ارسال نظر
نییییلوفر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 23:10 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
56165

خیلی ممنون، خیلی ممنون، انشالله که من همینطور پست های مورد علاقه شما بذارم و شما هم هی بیاین لینک قلابی بذارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.