نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره آچمز!

خب من امروز متوجه شدم که تیتر اول روزنامه هم به شرایط آچمز اختصاص داده شده که خودش شایان ذکر هست. جا داره همه دقت کنند و زیر پوسته همه مسائل نگاه کنند که خب اون یارویی هم که اپلکیشن کسب و کار سکه رو درست کرده درسته عقلش نمیرسیده که همچون چیزی باید مفت باشه اما به هر حال با همچون حول شدنی و با همچون از حول حلیم تو دیگ افتادنی حسابی خودشو لو داده. خیال و وهم هم ورتون ور نداره که طرف خدای ناکرده، خدای ناکرده، آدم خوبی بوده و میخواسته بند و به آب بده. نه نه نه نه ! نشتیات همواره با این مفروضات خوشبینانه مخالفه. اینم گفتم که متوجه بشید که یه عده ای چجوری ییدفعه ای یکمی شتابزده شدند و به ناخواسته بند و به آب دادند و نشتیات هم من باب وظیفه خودش به هیچ عنوان شفاف سازی رو از درجه اول اهمیت خارج نکرده و نخوااااهد کرد و همه شماها متوجه خواهید شد که اونها ایندفعه عجله کردند و عجله کردن هماناااااااااااااا!!!!!!!! و دیجه واقعا ضایع شدن هماااااااانااااااااااااآآ!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.