نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

میگم اخیرا دوتا جیز جدید به تورم خورد یکی اینکه ما از حسن ناراضی بودیم اومدیم دیدم الله کرم باز در اعتراض به کنسرت موسیقی سنتی در شهرستانهای کوچک به دولت اعتراض کرده. الله کرم اگر نماینده حزب الله نیست پس نماینده چیه؟ جا داره یه تفکری هم روسیه که هشت سیلندر پشت سر بشار اسد وایستاده بکنه که باباجون اینهمه حمایت از بشار اسد که چی؟ که آخرش الله کرم بیاد؟ که از این ستون به اون ستون فرج نیست؟ خب اقلا یه چنتا سیلندرشو کم کن! در ضمن یه جند وقت پیش یه آیت اللهی در مذمت عیاشی گفته بود که اگر جوانان عیاشی کنند دیگر کسی نمیرود روی مین. خب این هم جای فکر داره که جوانان آیا به خاطر حفظ جان خودشون بهتره عیاشی کنند یا بهتره برن روی مین؟ یا اصلا آیا حافظ گفته بوده که افسانه دوگیتی تفسیر این دو حرف است؟ عیاشی پشت عیاشی یا رفتن روی مین؟ یا یه چیز دیگه گفته بوده که ... ببینید این حرفها به من مربوط نمیشه! من خیلی در پیتم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.