نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بعدشم میگم حالا درسته که فضولی به من نیومده ها! اما وقتی میگن سامانه موشکی اس سیصد، اینو تو حوزه علمیه قم درست نکردن ها! این پولش از چاه نفت اومده، موشکشم روسیه درست کرده. بعدا دل و دماغ خاصی واسه آدم تو زندگی باقی نمیمونه که نه تنهااااا، روحانی و حوزه و ارتش و نظامیون به آدم دروغ تحویل میدن بلکه حتی روسیه هم همون کارو میکنه و به قدری سیاست بدی در دنیا اعمال میشه که خب آدم احساس میکنه که درسته حالا دورانی نیست که به اندازه جنگ جهانی دوران بدیه اما خیلی هم دوران جالبی نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.