نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

از کیم چه خبر؟

از کیم چه خبر؟ از کیم هیچ خبر! جز اینکه اخیرا شنیدم یه سری موشک جدید قراره رو کنه و مدل موشم یکم عوض کرده. یا شاید به نظر میاد مدل موشو عوض کرده که
من مطمئن نیستم اما شاید سه شوار کشیده باشه. هرچی میخوام به آمریکایی ها بگم لازم نیست از کیم بترسید، لازم نیست اینهمه تبلیغات منفی کنید و بیخود و بیجهت خودتون خودتونو بترسونید، بابا اصلا خوبه؟ من خودم سفارشتونو به کیم میکنم. میدونم اخیرا شما هم از زندگی خسته شدید و بهتر فهمیدید که کیم چقدر آدم عاقلیه. لازم هم نیست رومو زیاد کنم و از داعش بابت خسته شدنتون از زندگی تشکر کنم. داعش بده. داعش خوب نیست. من امکان نداره از داعش خوشم بیاد. من فقط از کیم خوشم میاد. کیم هم بعیده مستقیما از داعش حمایت کنه. اما چه خنده ها که به کیم میومد و به داعش نمیومد و کیم فقط به خاطر دوری جغرافیایی از اروپا نتونست بهشون دست بزنه. بسه دیگه. زیاد هم پا درمیونی نکنم. میترسم یه وقت با همین مدل مو بمب اتم بزنه به همه دنیا اونوقت من بدیهتا جوابگو نیستم. چون من کلا جوابگو نیستم. چه دلیلی داره من در مورد چیزی جوابگو باشم؟ من کلا خیلی درپیتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.