نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لحظه ای با من باش

سفری تا ته بیشه های سر سبز خیال...

تا به دروازه شهر آرزوهای محااااال...

سفری در خم و پیچ گذر ستاره ها...

از میون دشت پر خاطره ترانه ها...

لحظه ای با من باش...


پی نوشت: یا در جای دیگر میفرماید، سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست. هزار شاکی خودش داره. خودش گیره گرفتاره!

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم جمعه 17 دی 1395 ساعت 20:56

در جای دیگر هم میفرماید من از صدای گریه تو به غربت بارون رسیدم.

دوخیییی جمعه 17 دی 1395 ساعت 16:26 http://eshgh20.coxslot.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
89561

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.