نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

آگهی کفتر

همین الان یک نفر داره به طور مکرر روی دیوار آگهی انواع و اقسام مختلف کفتر میذاره و همینطور هم داره ایمیل منو استفاده میکنه. حالا دو حالت داره. طرف یا منو میشناسه و داره از طرف من آگهی کفتر میذاره یا نمیشناسه! منم تا حالا درخواستی دریافت نکردم مبنی بر اینکه کسی کفتر میخواد. اگرم کسی کفتر بخواد راهی ندارم به بنده خدا خبر بدم کسی به کفتر های ایشون علاقه مند شده. منم که راهی ندارم به طرف بگم بابا اینقدر از طرف من رو دیوار آگهی کفتر نذار! این البته اولین آگهی نیست که از طرف من روی دیوار گذاشته میشه ولی خب واقعا نمیدونم با این آگهی ها باید چه کرد. نزدیک به یکسال هست که از طرف من داره آگهی گذاشته میشه رو دیوار. آگهی های قبلی البته میز و صندلی، میز کامپیوتر، خود کامپیوتر و در یکی دو مورد هم از طرف من کسی آگهی "شورت" گذاشته بود رو دیوار که خود دیوار با من تماس گرفت که اگر این آگهی برای مزاحمت باشه با من برخورد میشه که منم در جواب جا داشت بگم آگهی شورت یا تو دیوار قبوله یا نه. اگه قبوله که پس واسه چی با من تماس میگیری؟ اگه باعث مزاحمته که خب از اول پاکش کن واسه چی تهدید میکنی؟ به هر حال منم از اون به بعد همش دارم لینک این آگهی از طرف من نیست رو تو ایمیلم میزنم و دیوار هم همه رو به سمت صفحه خطای 404 این صفحه یافت نشد هدایت میکنه. خلاصه موندم این وسط که نه راهی وجود داره که این دوست عزیزمون رو از گذاشتن آگهی با ایمیل من منصرف کرد. نه راهی وجود داره که رو دیوار اعلام کرد این آگهی رو من ثبت نکردم. و از همه مهمتر! دیوار هم بعضا داره تهدید میکنه. از همه این حرفها گذشته این عکس آگهی کفتر هست. شخص مورد نظر یا پست رو دیده یا نه. اگر دیدی که این پست رو به شما اختصاص دادم چون کفتر بلژیکی تابحال ندیده بودم و عکسشو گذاشتم همه ببینن. از این به بعد هم لطفا از ثبت آگهی به ایمیل من منصرف شو. لااقل اگر منصرف نمیشی همون شورت کافیه لازم نیست آگهی چیز دیگری بذاری...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.