نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

الان متوجه شدم (کفتر)

من الان متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده چون کفتر از روی دیوار بعد از مدتی حذف شد! اتفاقی که افتاده یک ایراد ساده برنامه نویسی بوده. بذارید بیشتر توضیح بدم خودتون متوجه میشید. اون لینک حذف رو که میزنی از کلاینت یک درخواست میره به سمت کنترلچی نرم افزار وب که یعنی چی؟ که یعنی آگهی رو حذف کن. اما بعدش جی؟ بعدش باید کنترلچی پس از ثبت درخواست حذف، درخواست اچ تی تی پی رو به یک صفحه ریدایرکت کنه. که اون اتفاق بدرستی نیفتاده. یعنی درخواست اچ تی تی پی بعدش به صفحه 404 رفته. چه محملاتی! خب حالا که همه متوجه شدید چه اتفاقی افتاده بذارید توضیح ندم که اچ تی تی پی چه هدر هایی داره و در چه لایه ای از شبکه هست. برید حالشو ببرید. اصلا هم به من مشکوک نشید که تمامی این قضیه کفتر و اینها ساختگی بوده و من فقط میخواستم عکس کفتر بلژیکی رو معروف کنم چون در اونصورت هیج سودی نصیبم نمیشده. خب دیگه شب بخیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.