نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

من از کی حمایت میکنم؟

من از کیم حمایت میکنم. البته ایشون هم در این مدتی که به صندلی قدرت تکیه زده یه کارایی کرده. یکی اینکه چندتا آزمایش هسته ای انجام داد. یکی اینکه موشکهای خودشو ارتقا داد و آزمایش کرد که بابت این دوتا تا حالا فقط یکمی گویا در مرز کره جنوبی بگی نگی یکمی زمین تکون خورد و یه حالت مشکوک به زلزله رخ داد که البته خون از دماغ کسی هم نیومد. البته کیم عموی خودش رو هم اعدام کرده و مشکوک به قتل برادر ناتنی خودش هم هست. عموی خودشو که به نظر من احتمالا درست اعدام کرده چون بعیده از اینگونه اشتباهات بچگانه تو حزب کیم سر بزنه. عامل قتل برادر ناتنی خودش بودن هم که هنوز ثابت نشده. پس تابحال کیم کارنامه قابل قبولی از خودش بجای گذاشته. من ترجیح میدم در این وضعیت هرکی هرکی به حمایتهای همه جانبه خودم از کیم ادامه بدم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.