نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در آستانه انتخابات!

باز هم در آستانه انتخابات شد و باز هم یک سری کاندیدا اومدند که همه مشکلات ملت رو حل کنند. من نمیفهمم اینهایی که قراره بیان سالی یک میلیون شغل ایجاد کنند و خودکفایی ایجاد کنند و سایر مسائل تا حالا کجا بودند؟ یعنی منظورم این نیست که حسن بهترین رییس جمهور ممکن بوده برای این مملکت و به قشر ضعیف توجه کرده ها! نه! حسن همینطور که خودش هم احتمالا بو برده باید به یک سری مسائل بیشتر توجه کنه اگر باز هم به عنوان رییس  جمهور انتخاب شه. اما اینهایی که قراره بیان همه مشکلات مملکت رو با رییس جمهوری خودشون حل کنن هم جا داره یکمی مردم بیشتر تامل کنند که خب اینها هم همش نمیدونم والله چی بگم که بهشون توهین نشه پس فردا یقه منو نگیرن! اما اینها همش از نظر من حرف بی اساس هست. به این سادگیها نمیشه همه مشکلات جامعه رو حل کرد. اما خیلی ساده میشه خیلی مشکلاتی رو هم کاهش داد که حسن اون کار رو نکرده و همون هم باعث شده که انتقادات زیادی به حسن بشه. من هم معتقدم حسن باید بیشتر توجه کنه اما اگر قرار باشه رای بدم احتمالا باز هم به حسن رای میدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.