نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پوکر خرافی

من فکر میکنم آدم اگه خرافی پوکر بازی کنه. یعنی مثلا عقیده داشته باشه هفت شگون داره و هر وقت هفت اومد پولاشو بذاره تو. یا مثلا معتقد باشه آس نحسه و هر وقت آس اومد باید دستو خوابوند! اونوقت کلی طرف تو پوکر ضرر میکنه و پول از دست میده. پس کلا خرافی پوکر بازی کردن اصلا خوب نیست. پوکر رو باید طبق قواعدش بازی کرد و دست از خرافه برداشت! پس خرافه کلا چیز خوبی نیست و آدم اصلا نباید خرافی زندگی بکنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.