نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اهمیت ترس در پوکر

ببینید در بازی پوکر هم مثل خیلی چیزهای دیگر در زندگی که مربوط به تصمیم گیری میشوند نوعی ترس وجود داره. ترس از چی؟ ترس از باخت! اگه ببازیم چی میشه؟ اگه ببازیم نه تنها تلخی شکست آزارمون میده بلکه همه پولهامونم میبازیم. پس نوعی ترس از شکست در بازی پوکر منطقی هست. حالا اگر کسی بر مبنای این ترس عمل کنه و درست بازی نکنه یا اینکه در بازی شرکت نکنه اونوقت در یک بازه زمانی معینی که میشه تعیین کرد مجبور به شکست هست. پس باید با وجود این ترس آدم بتونه تصمیمات درستی در بازی بگیره که این تصمیمات به چه چیزی مربوط میشوند؟ احتمالات. یعنی چی؟ یعنی با پی بردن به تئوری احتمالات آدمها توانسته اند از ترسهای خودشون بکاهند! البته بعضی وقتها هم اگر آدم بدشانسی باشی باید با تلخی شکست کنار بیای و همین کنار اومدن با تلخی شکست باختن در پوکر رو ساده تر میکنه. اما اون ترسه هیچوقت از بین نمیره و باعث میشه آدم خیلی وقتها هم تصمیمات درستی بر مبنای احتمالات بگیره و همین معتقد بودن به احتمالات هم که حتما به نظر من وجود داره خودش نوعی دیگر از توحید به حساب میاد که در بازی پوکر متجلی شده اند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.