نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره تتلو

من بیشتر از اینکه از این روحانیونی تعجب کنم که میتونن با تتلو عکس یادگاری بگیرن، از تتلو تعجب میکنم که چطور میتونه با این روحانیون عکس یادگاری بگیره. اونم نمیدونم چرا؟ چون باید قاعدتا از روحانیون بیشتر تعجب میکردم ولی از تتلو بیشتر تعجب میکنم. فکر هم نمیکنم این قضیه به ریش های تتلو ارتباطی داشته باشه. ریش های تتلو حتی اگه هست که هست قراره همه چیز رو طبیعی تر جلوه بده اما اینطور نیست و ریشهای تتلو همه چیز رو عجیبتر جلوه میده! شاید این خالکوبی های تتلو باشه که همه چیز رو عادی کرده باشه. یعنی به خاطر خالکوبیاشه که همه هنوز متوجهند که تتلو کیه و آقای رییسی کیه در غیر اینصورت که ممکن بود کاملا این دو تا رو با هم عوضی بگیرن! گردنبند تتلو رو که دیگه نگو مثل کشیشا یه روحانیت خاصی بهش داده. شلوار تتلو که نگو هنوز که هنوزه همون شلواریه که واسه آهنگ جیگیلی پاش کرده بوده. و مجموعه قیافه و تیپ تتلو که هنوز همون تیپ سابق هست من رو به فکر وا داشته که تتلو چه هدفی میتونه از ملاقات با روحانیون داشته باشه!؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
. جمعه 30 تیر 1396 ساعت 16:01 http://i-am-this.blogsky.com

من یه زمانی فکر میکردم واسه مجوزه
شایدم واسه اینکه تیتر خبر ها بشه
هر هفته رسانه ها کلی در موردش مینویسن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.