نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حال من

الان که دارم به آهنگهای ام پی تری پلیرم گوش میکنم حس میکنم وقتی آهنگهای ام پی تری پلیرمو انتخاب میکردم خیلی حالم خوب بوده و وقتی آهنگهای توی موبابلمو انتخاب میکردم حالم بد که نه اما نمیدونم چجوری بگم، حالم یکمی سنگین بوده. خلاصه یه همچین احساساتی دارم من درباره خودم. این قضیه ام پی تری پلیر هم و اینکه انتخاب آهنگهاش به چند وقت پیش برمیگشته و من حالا میتونم حس و حال چند وقت قبلمو یهو با گوش کردن بهش بدست بیارم هم خیلی جالب به نظرم میاد. چون داره از آهنگهاش کلی خوشم میاد و فکر میکنم شاید باید دوباره خودمو به همون حالت بر گردونم. نمیدونم خلاصه گیر کردم بین این دوتا. فکر کنم حالمو خیلی خوب براتون توضیح دادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.