نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بدشانسی محض

میگن اون دنیا اوضاع به قدری وخیمه که در و دیوار و زمین و اشیا و سایر چیزها هم علیه آدم شهادت میدن. ما که شانس نداریم در و دیوار بیان درباره فداکاریهامون در زندگی صحبت کنن. احساس میکنم یه روزی در و دیوار میان جلوم ازم شکایت میکنن و من هم پیش خودم میگم که ای واااای ای کاااااااااششش حرف اونایی رو که میگفتن در و دیوار میان جلوت صحبت میکنن رو گوش کرده بودم. بعدش یهو همه حرفهای دیگه شون هم درباره من درست از آب در بیاد. اونوقته که دیگه باید خودمو قطعا واسه جهنم آماده کنم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.