نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

موگرینی

میگم عکس سلفی گرفتن با موگرینی به نظر من اونقدرها هم فاجعه نیست. تنها مشکلش اینه که غیر از ایران جای دیگه ای اتفاق نمی افته. من اگر نماینده مجلس بودم هیچوقت اقدام به چنین کاری نمیکردم. اما کسی که اقدام به چنین کاری کرده رو هم سرزنش نمیکنم. فوقش اینه که آبروی حکومت بره که خب به قول قدیمیا دیگی که واسه ما نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه!!! خب به جهنم که آبروی حکومت بره. در درجه دوم همین چیز نصفه و نیمه ای هم که از برجام مونده به خاطر همین موگرینی هست. پس واقعا جا داره که به بنده خدا بیشتر توجه بشه. مثلا یه روزنامه ای چیزی بره باهاش مصاحبه کنه. البته از اونجا که همه کارای ما شبیه آدمیزاد نیست این یکی هم باید با عکس سلفی اتفاق بیفته. من نظرم اینه که اونایی که عکس گرفتن به علت همین حمایت موگرینی از برجام عکس گرفته ان. حالا بگذریم که خیلی حرکت جذابی نیست اما ترور شخصیت افرادی که باحال بازی در آوردن و عکس گرفتن هم چندان اخلاق پسندیده ای نیست که میبینیم از بسیاری ایرانیا داره سر میزنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.