نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مصدق آمریکایی یا کاشانی آمریکایی؟

من امروز یه تابلویی تو خیابون دیدم که خیلی منو ناراحت کرد!!! نوشته بود "مصدق به آمریکا اعتماد کرد و کتکش را هم خورد". 

چند نکته درباره این مساله هست که منو عذاب میده. نکته اول این عکسی هست از جناب کاشانی که اونو در کنار شعبان بی مخ نشون میده. که در کودتا علیه مصدق شرکت داشت. یعنی همین عکس:

نکته دوم اسنادی هست که اخیرا از طرف آمریکا منتشر شده در مورد کودتا (میدونم که میگید اون اسناد هم ساختگیه) و این اسناد نشون میده که جناب کاشانی در کودتا دست داشته! 

نکته آخر اینه که من صفحه ویکیپیدیای محمد مصدق رو خوندم و در اون فقط به چند مورد مکالمه مصدق اونهم در مقام نخست وزیر با سفیر آمریکا اشاره شده و نه خبر از قرارداد خاصی هست نه خبر از سفر خاصی هست و نه هیچی که هیچی که هیچی!!!!! روی چه حسابی میگن مصدق به آمریکا اعتماد کرده؟ مصدق اگر به بیگانگان اعتماد داشت که نمیرفت صنعت نفتو ملی کنه. آخه چرا دروغ به خورد مردم میدین؟ ما که به آخرت اعتقاد نداریم. ما که ایمان نداریم. ما که همه کارمون غلطه. ما که اهل عبادت نیستیم. شما که همه کارتون درسته چرا پشت سر مرده حرف بی پایه و اساس میزنید آخه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.