نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

منصوریان حیا کن ، استقلالو رها کن ....

به عنوان کسی که بیست و هشت ساله استقلالیم، لحظه های عجیبی رو با استقلال سپری کردم. بذارید بگم که نگی خالی میبندی. مثلا اون یارویی که تو استادیوم جلوی خود من یه سیگاری بار زد و کشید و بعدش هم شعارهای هوادارانو اختراع میکرد !!! یا مثلا باخت دو یک استقلال به جوبلیو ایواتا در فینال باشگاههای آسیا با مربی گری مرحوم ناصر حجازی !!!! یا مثلا برد استقلال در فینال باشگاههای آسیا وقتی هفت هشت سالی نداشتم و وقتی خبر قهرمانی استقلال را از تلویزیون شنیدم دکتر داشت به من آمپول میزد !!!! یا مثلا باخت سه هیچ استقلال از پرسپولیس. برد سه بر یک استقلال. برد سه بر دو استقلال با گل پیروز قربانی یکی از آن بازی هایی بود که هیچ بازی دیگری آنقدر به من نچسبید !!!! البته آن یکی هم که استقلال با گل اکبرپور برنده شد برای خودش عالمی داشت !!!! برد استقلال مقابل پرسپولیس فصل پیش هم یکی از آنهایی بود که بالاخره ما را هم به جمع شاخ و شونه کش ها اضافه کرد. البته خدا آخر و عاقبت دربی امثال را به خیر کند !!!! فکر کنم این پرسپولیس حالمان را حسابی بگیرد !!!! این از همان احساسهایی است که من دارم. نمیشود آدم خیلی دلش را بیخودی روی حساب افتخارات استقلال به چیزی خوش کند. استقلال وقتی بد بازی میکند خیلی بد بازی میکند. استقلال امروز خیلی بد بازی میکرد و من را یاد همان سری قبلی که استقلال خیلی بد بازی میکرد انداخت. اینطور نیست که استقلال همیشه خوب بازی کند. و اما آفرین به تماشاگران استقلال که با این شعار حیا کن رها کن بار دراماتیک خوبی به قضیه دادند. آخر میدانید استقلال بار دراماتیکش هم بالاست. استقلال همین چیزهایی است که همه پرسپولیسی ها به آن حسودی میکنند. منصوریان هم به عنوان یک استقلالی نباید خیلی ناراحت شده باشد. استقلالیها یکدیگر را خیلی خوب میشناسند !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.