نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بیرادر من ،،،،،‌ خیوایر من ،،،،،،

امروز رادیو میگفت تاثیر کاهش سود بانکی این بوده که دارندگان املاک بجای دریافت رهن به دریافت اجاره "روی آورده اند!!!". همچین هم میگفت روی آورده اند که انگار قراره مال مردمو بخورن. یا مثلا ملت باید رهن بگیرن با پول رهن هیچ کاری نکنن. یا مثلا تو این اوضاع کسادی بازار کار و کاهش سود بانکی و .... ملت باید همینطوری از جیب بابای شما پول در بیارن. خب بیرادر من،‌،،،،، خیوایر من،،،،،  ییهویی بگو به خودکشی روی بیاریم شمارو خلاص کنیم دییییههههههه. همه که مثل شما تو دم و دستگاه کار ندارن خیالشون راحت باشه!!!! یییییی عده ای هستن تو این خرابشده که پاتوقشون اونجایی که پاتوق شماس نیس. ننشون اشتباه کرده تو این برهه تاریخی تو این خرابشده اونهارو به قول معروف زاییده. این عده به صورت غریزی نمیتونن بدبختی و فلاکت زدگی و تحمل کنن. به همین علت مجبورن میفهمی مجبورن از یه جایی واسه خودشون پول جور کنن....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.