نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

بدترین قسمت حموم کردن

بدترین قسمت حموم کردن میدونید چیه؟ اینکه باید صابونو اینقد رو لیف بمالی که کف کنه! البته میدونم شماها دیگه باکلاس شدید و از شامپو بدن استفاده میکنید. اما چه فایده؟ شامپو بدن که رو لیف اصلا کف نمیکنه! البته میدونم شاید شما اصلا بدون لیف حموم کنید اما بدون لیف که نمیتونید خودتونو خوب بشورید. میتونید؟ پس به این نتیجه میرسیم که بدترین قسمت یه حموم درست و حسابی رفتن اونه که باید صابونو اینقد رو لیف بکشی تا کف کنه! البته اون وقتی که صابون شروع میکنه به کف کردن کم کم شروع میکنه به کیف دادن اما خب بازم ممکنه صابونش خوب نباشه و خوب کف نکنه. من که از این صابون گلنارها دوست دارم. شما چطور؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 15:13

کس نگو مومن

پس کی باید به این قضیه بپردازه که مردم درست حموم نمیکنن؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.