نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

زنان در استادیوم

میگم خب راست میگن اینکه زنهای سوری رفتن تو استادیوم اما زنهای خودمون نمیتونن برن خیلی بی احترامی به زنهای خودمون هست. اما منم مثل شما قبول دارم که اونها چون خارجی هستند نمیفهمند شعارهای تماشاچیارو اما این دلیل نمیشه. تماشاچی ها هستند که باید خودشونو کنترل کنند. و مثل آدم درست و حسابی رفتار کنند تا بشه زنها رو هم اجازه داد برن استادیوم! پس این تقصیر تماشاچیان مرد هست که نمیشه زنها برن استادیوم. لازم نیست همه مردها به خاطرش مقصر بشن!

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیدار پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 22:32 http://aseman97.blogsky.com

قضیه خیلی عمیق تر از این حرفاست
و هم تا حدودی تقصیر مرد ها هست و هم نیست
فقط تماشاچیای فوتبال فحاشی و توهین بلدند؟ زن ها هر روز در معرضبی ادبی و گاهی تحقیر های بدی هستند.
اگه قراره اتفاقی بیفته یا اوضاعی بهتر شه همه باید تعامل داشته باشن مرد و زن هم نداره
هر کس به اندازه ی خودش

بله منم با شما موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.