نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تماشاچیای سوری

من فکر میکنم ملت ایران خیلی خوب پیغام خودشو در مورد تماشاچیای سوری داده. ملت ایران خیلی واضیح گفتن که باباجون! ما حوصله نداریم بریم تو سوریه شهید مدافع حرم بدیم بعد تماشاچیای سوریه ای تو استادیوم آزادی اینقدر سکسی باشن. ملت ایران دیگه خسته شده. ملت ایران دلش میخواد سکسی باشه. چرا این سکسی بودن که در ذات ملت ایران هست رو از ملت ایران دریغ میکنید آخه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آس جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 23:29 http://as68.blogskay.com

والا ملت شریف ایران دهن رضا شاه رو در کشف حجاب و دهن جمهوری اسلامی رو در گذاشتن حجاب سرویس کردند ..

چنین ملت زیر بار زور نرویی هستیم مثلا :)

حکومت به طور کلی از ملت جدا هست. باید این فرصت به ملت داده بشه تا راه خودشو پیدا کنه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.