نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کارلوس کیروش

شاید باورتون نشه اما دیشب تو خواب داشتم کتلت میپختم که یکی از دوستام بهم اطلاع داد که کارلوس کیروش تورو به تیم دعوت کرده و همین الان باید خودتو به تیم برسونی. منم گفتم خب منو که تو ترکیب اصلی نمیذاره و باید روی نیمکت بشینم اگه میشه بهش بگید هر وقت منو خواست بیاره تو زمین من بیام آخه من دارم کتلت میپزم. گفتن نه باید همین الان بری. خلاصه کتلت رو به دوستم سپردم و رفتم. کارلوس داشت بازیکنای اصلی رو اعلام میکرد که متوجه شدم من رو هم تو تیم اصلی گذاشته. منم بازی خوبی از خودم به نمایش گذاشتم. حدود دقیقه هشتاد و خورده ای بود که با چند گل از حریف جلو بودیم. من هم تو دفاع عالی بودم و هم توی حمله. دوستم هم وسط بازی یکی از کتلت های کج و کوله ای که پخته بود رو برام آورد و همونجا وسط بازی مزه کردم. خواب خیلی خوبی بود. هم به کتلت رسیدم و هم خیلی خوب بازی کردم 

نظرات 1 + ارسال نظر
slm جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 11:55 http://janahsharj.ir

سلام وبت عالیه به من هم سر بزن و روی بنر های سایت کلیک کن تا شارژ رایگان بگیری کد دریافت شارژ پس از کلیک روی بنر :1232411

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.