نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

چه خبره

جای شما خالی امروز یه ساعتی وقت داشتم و رفتم یه قلیونی چهارراه ولی عصر با اجرای موسیقی زنده آهنگهای شهرام شبپره که خواننده هم یه چیزی میخوند وسطش با این مضمون که: "دیگه رقصیدن آزاده" و از این صحبتها. اگر خبریه که نمیدونم خب درسته من سن بالام اما بدونم به هر حال بد نیست. البته بدم میاد اگه گشت ارشاد اینو بخونه بره در این کافه رو تخته کنه ها. گفته باشم.... حالا انگار نظرات من مهمه اصلا!

نظرات 2 + ارسال نظر
سهراب دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 22:01 http://igw.blogsky.com

محمدرضا دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 21:52 http://mrsarbehava.blog.ir

تا جایی که ما باخبریم خبری نیست
از این توهم خبرها تو جامعه زیاد شده
شما جدی نگیر
:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.