نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ادعای توخالی

من از روزی که جوانهای ایرانی رفتند سوریه مردند ولی فوروارد تیم ملی سوریه تو عربستان بازی کرد فهمیدم یا سوری ها ملت بیشرفی هستند یا ادعاهای حکومت ایران تو خالیه. فکر نمیکنید اینا ربطی به هم داره؟ به نظر من یه جای قضیه تو محاسباتتون اشتباه میکنید اگر فکر کنید ربطی نداره!

نظرات 3 + ارسال نظر
اقای سر به هوا جمعه 14 مهر 1396 ساعت 03:15

شما یه نفر نماینده یه کشور میدونی?

من خودم از نزدیک با اعراب آشنا هستم و میدونم هزاری هم که دستتو تا آرنج عسل کنی بذاری دهنوشون آخر سر هم گاز میگیرن هم باز میرن سراغ عرب بازی خودشون. که البته به علت مساله زبان تا حدودی طبیعی هست اما چطوره که ما نمیتونیم همین بازیکنارو بیاریم توی لیگ خودمون بازی کنن؟ مطمئنا هزار جور استفاده سیاسی و اطلاعاتی توی دنیا از همین بازیکنای فوتبال انجام میشه.

اقایوسر به هوا جمعه 14 مهر 1396 ساعت 00:17

میخوایی باهاشون صحبت کنم اصلا شهید نشن...
تکلیف مشخص کن جنگ لازمه یا نه?
اگر جنگ میخواد که دنبالش خرابی و مرگه و اگر نه بحث جداست!

من شخصا در صلاحیت اونهایی که میگن جنگ لازمه شک دارم. بعد اینم اضافه کنم این که اون فوروارد سه تا گل به پرسپولیس زد خیلی دردناکتر از اون حرفهاس. حالا من که استقلالیم ولی باز به منم بر خورد.

اقای سر به هوا چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 10:09 http://mrsarbehava.blog.ir

چون اونجا جنگیدیم دلیل نیست اونا نوکر پدرمون باشن
ما واسه سوریه نجنگیدیم,ما واسه امنیت خودمون میجنگیم
غیر اینه اگه اونجا نجگیم باید تو ایران بجنگیم?
یارو دوست داشته بره;حوش جونش
ما واسه یه بازیکن شهید ندادیم!واسه حکومت سوریه شخید ندایم
ما واسه ی خیلی بزرگتر از اینا شهید دادیم;واسه ی امنیت خودمون شهید دادیم
ببین usa رو که جایی از دنیا نمونده که ارتش نفرستاده باشه
بعد به ما که برسه ماهواره و روزنامه های زنجیره ای میگن چرا تو خاور میانه میجنگیم?
یعنی عظمت این شهدا اینه که شما به خاطر یه فوروارد ازشون شاکی بشی?
این رویایی دنیای صلح و گل و بلبل اخرش فاتحه این ملت میخونه




تاریخ نامرد نیست;

اولا که من خیال نمیکنم پیاز داغ قضیه اونقدری هم که شما میگی زیاد باشه. البته من به شهدا جسارت نمیکنم هیچوقت. بخصوص شهدای جنگ تحمیلی. منظورم به حکومت بود و به ملت شهید پرور سوریه! به هر حال دنیا یه حساب و کتابی داره. واضحه که ما داریم به خاطر حکومت سوریه میجنگیم. البته به خاطر حضور خودمون توی سوریه که روسیه هم داره از اون حمایت میکنه. یه جورایی نفوذ به دنیای عرب به واسطه سوریه که داره به خواست روسیه و توسط ایران و روسیه اجرا میشه. من خودم بدم نمیاد ما بریم به عربها نفوذ کنیم. اما مطمئن نیستم فکر میکنم هدف اونقدر مهمیه که به خاطرش بخوام بمیرم. ضمنا محافظت از مرزها به هر حالت لازمه چه ما تو سوریه بجنگیم و چه ما تو سوریه نجنگیم. در هر دو حالت هم فقط محافظت از مرزها هست که میتونه مانع بر هم خوردن امنیت بشه. پس شما به قول معروف هم فیتیله رو یکمی بکش پایین و هم متوجه باش که این افرادی که دارن شهید میشن به چه نحوی بازیچه سیاست های دیگران هستند. حالا نیتشون که انشالله خیره و خدا هم همشونو رحمت کنه چون بالاخره هموطن ما هستند حالا بگذریم که هدفی که به خاطرش میرن جنگ خیلی باب میل ما هم نیست!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.