نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اهم اخبار

تیم پرورش اندام ایران برای بار چندم قهرمان جهان شد. جا داره به جوانان غیور و خوش هیکل ایرانی تبریک بگیم این موفقیت رو و همه بدونیم که اگر بیکاری نبود اینهمه جوان به باشگاه بدنسازی روی نمی آوردند که قهرمان جهان شوند. خلاصه اینم از مزایای بیکاری.

------

یمن به عربستان حمله کرد و ترامپ گفت که حمله یمنی ها کار ایرانه و گفت موشک های یمنی توسط سلاحهای آمریکایی منهدم شدند و کلی با عربستان احساس دوستی کرد بدون اینکه بدونه عربستان اصلا به آمریکا شباهتی نداره. از طرف دیگر روزنامه کیهان ضمن تقدیر از حمله یمنی ها به عربستان گفت هدف بعدی دبی! و کلی هم گفته احتمالا که لنگش کن و اینها....

------

یو اف سی 217 تمام شد و جی اس پی موفق شد مایکل بیزپینگ رو شکست بده و به عنوان چهارمین قهرمان یو اف سی لقب بگیره که در دو وزن مختلف کمربند گرفتن. یاشاسین جی اس پی.

------

ترامپ در ادامه برای جلوگیری از نفوذ کره شمالی به ژاپن سفر بیخودی انجام داد که این نه تنها از نفوذ کیم کم نکرد بلکه اینهمه توجه بیش از حد ترامپ به کیم نفوذ کیم رو بیشتر کرده. 

------

در تگزاس دوباره هفتیر کشی شد. این که خبر تازه ای نیست. نمیدونم کی آمریکایی ها قراره تصمیم بگیرن هفتیر دیگه آزاد نباشه ولی تا اون روز همه حق دارن به عقل حکومت آمریکا شک کنن!

------

آمریکا برای بار صدم به برجام اعتراض کرد. روسیه برای بار صدم حمایت کرد و به نظر نمیرسه که اتحادیه اروپا حوصله داشته باشه برجامو تغییر بده. پس یاشاسین برجام که اگر چه به درد کسی نخورد اما حال آمریکا رو که گرفت!

------

از گوشه و کنار اخبار میرسد که شاهزاده عربستان کلی گرد و خاک کرده و یه عده آدم گردن کلفت رو دستگیر کرده و غیره و ذلک. من تو کفم که چقدر اینها شیفته قدرت هستند که به خاطر قدرت اینهمه برای خودشون دشمن میتراشند و اینهمه زندگی خودشونو دچار مخاطره میکنند. 

------

معاون قوه قضاییه گفت افرادی که پول خود را برای دریافت سود در اختیار موسسه های مالی قرار دادند و متضرر شدند چوب سودجویی خود را خوردند. ما فهمیدیم قانون توی این مملکت کشکه و همه باید در درجه اول بجای قرار دادن پول خود در جایی برای دریافت سود به خطر جدی تری که معاون قوه قضاییه است توجه کنند. 

------

نخست وزیر سابق لبنان چند روزی پیش از سمت خود استعفا داد. راستش منم اگر جای ایشون بودم همین کارو میکردم !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.