نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

وزنه برداری و زلزله!

خواستم درباره دوتا موضوع مواضع خودمو اعلام کنم یکی اینکه این ترامپ باز چه مرگشه به تیم وزنه برداری ایران ویزا نمیده؟ خدا شفاش بده واقعا! نحوه رفتارش بعضا در حد بچه مهدکودک میمونه.

یکی هم اینکه مگر میشه در مورد زلزله حرفی نزد. به نظر من نحوه رسیدگی به این دوستان زلزله زده اصلا در شانشون نیست. من چندتا عکس دیدم و به نظرم جا داشت یه سرپناه بهتری بهشون میدادن . جا داره اولا سازندگان مسکن مهر که گویا روی گسل خیلی خیلی باریک زلزله واقع شده تصادفا! یعنی به نحوی که اونور خیابون روی گسل نیست اینور خیابون روی گسله اولا خجالت بکشن! اولا خجالت بکشن! دوما هرچی پول کشیدن بالا بابت این پروژه ایشاللا که تو حلقومشون گیر کنه خفه بشن. سوما جا داره سایر مسوولین دیگه در مورد مساله مسکن مهر خفه بشن که خوشبختی که برای هموطنان ما نیاورد هیچ! هزار جور هم بدبختی براشون به بار آورد. بعضی وقتها میشینم پیش خودم فقط ناله میکنم که چرا حل کردن ساده ترین مسائل این مملکت از دست مردم بر نمیاد و واقعا به نتیجه ای نمیرسم. یعنی به نتیجه ای میرسم اما گفتنش اینجا مجاز نیست!

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشر مولف دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 21:05 http://khanehfarda.blogsky.com

در مورد ترامپ باید بگم اون ترامپ نیست که دستور این انتربازی ها رو نمیده. ترامپ عروسک خیمه شب بازی دست یکی دیگه س. این انتربازی ها کار یک بیسواد همه کاره در دوره سیاه حکومت حکومت هاست

خواهش میکنم واضحتر صحبت کنید. البته گویا مشکل ویزا داره حل میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.