نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ارزشهای نظام!

وقتی صحبت از ارزشهای نظام میشود یا کسی میگوید حکومت مقدس جمهوری اسلامی یا امثالهم واقعا یاد چیزی بی معنی می افتم. چیزی بی معنی تر از یک شعار ساده. چرا؟ چون حکومت مقدس نیست. هر چقدر هم که به گوش من بخوانند باور نمیکنم حکومت مقدس باشد. چیزی که باید بودجه مملکت را بدست بگیرد، ساخت و ساز را بدست بگیرد و غیره باید مفهومی اداری باشد یا در نهایت مفهومی سیاسی باشد. یک چنین چیزی نمیتواند مقدس باشد. به تقدس هیچ حکومتی اعتقاد ندارم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.