نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اندر دوشواری خودکشی

ببینید من داشتم در مورد خودکشی این صفحه رو میخوندم. و به این نتیجه رسیدم که خودکشی اونقدرها هم که مسوولین میگن کار ساده ای نیست. به عنوان مثال شما وایتکس هم بخوری ممکنه معده ات دچار مشکل بشه اما نمیمیری. یا به عنوان مثال اگر بخوای با مواد مخدر خودکشی کنی به مقدار نسبتا زیادی مواد مخدر نیاز هست . خودکشی سه نفر در عرض چند روز اونهم در زندان اوین که به سیانور اصلا دسترسی نیست یکمی مشکوک به نظر میاد. من که باور نمیکنم. یعنی خودکشی سعید امامی رو هم باور نکردم چون مواد شوینده هم صرفا باعث مسمومیت میشه و باعث مرگ نمیشه. باباجون اگه خودکشی به این سادگیا بود که تا حالا خیلیا خودکشی کرده بودن. من اصلا شاید خودم خودکشی میکردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.