نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پرواز را به خاطر بسپار

دلم گرفته‌است
دلم گرفته‌است

به ایوان می‌روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده‌ی شب می‌کشم
چراغ‌های رابطه تاریک‌اند
چراغ‌های رابطه تاریک‌اند

کسی مرا به آفتاب
معرّفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانیِ گنجشک‌ها نخواهد برد
پرواز را به‌خاطر بسپار
پرنده مُردنی‌ست

پی نوشت: شاعر فروغ فرخزاد

نظرات 2 + ارسال نظر
حریم پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 12:25 http://harimeasemani.blogsky.com

شعر زیبایی بود
هیچ وقت تکراری نمیشه

فروغ فرخزاد خیلی صادقانه و دوست داشتنی ناتوانی انسان رو از درک همه هستی به تصویر میکشه.

مونا یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 23:27 http://suznak.ir

پرواز کردن دلو شاد نمیکنه که

پرواز که اجباریه. اما اینو گفته یعنی پرواز را به خاطر بسپار!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.